A Tehernapló blog szerzői meghívtak téged engem is blogolni. Cargo a legjobbat kereste... ...és megtalálta (gyk.: én vagyok az)!

 

Arra kért írjak egy kis bemutatkozó posztot, hogyan nem teremtettem meg a nemzetközi és a magyarországi C64-es kultúrát. Íme:

Először három éves koromban nem találkoztam Jack Tramiel-el.

 

pmcjt.png

 

Akkor még nem sejtettem, hogy röpke öt év múlva nem találkozom 'Paddle'-vel.

 

wpaddles.gif

 

Természetesen így nem lettem a C64 egyik tervezője. 1987-ben nem került el a nagy találkozás, a C64-el. Ebben az időben Magyarországon fejlesztették az 'Impossible Mission 2' című játékot, aminek a fejlesztésében nem vettem részt.

 

IM_2.jpg

 

A 90-es "tízedforduló" környékén indultak a legendás (sz)ámítástechnikai magazinok, amiknek az alapításában nem vállaltam szerepet. Itt kell megjegyeznem nem én vagyok CoVboy.

 

cov01.png

 

Minden idők (egyik) legjobb C64-es játéka, a Newcomer nem 1993-ban, hanem 1994-ben jelent meg. Tudásommal nem segítettem ezt a remek produkciót.

 

ncbox2.png

 

Joe Forster/STA nem az én hatásomra készítette el a 'Star Commandert', ami forradalmi változásokat hozott a C64 világában. Ha már forradalom. A Chorus nagyszerű, világhírű demoja a 'Revolution' nem nekem köszönheti hatalmas sikerét.

 

revolution_05.png

 

A '90-es évek sikercsapatának, a Reflex-nek nem voltam tagja.

 

rexlex_bugyi.gif 

A máig megrendezésre kerülő, legendás X party-kat nem én szerveztem. Így nem volt közöm a Resource csapat 2001-es X party győzelméhez. A demo, a Soiled Legacy, amivel elhozták az első helyet nem az én jóvoltomból érte el az addigi legnagyobb, magyar C64-es demoscene sikert.

 

soiled_legacy.jpg

 

A 2000-es években a Booze Design nem hívott a soraiba. Lehet, hogy hihetetlen, de igaz; nem nekem köszönheti a Booze Design sikereit. Higgyétek el nem az én nagyszerű teljesítményem eredményezte olyan demok létrejöttét, mint a 'Cycle', a 'Tsunami' vagy a jelenleg legjobbnak számító 'Edge of Disgrace'.

 

eod.png

 

Ez csak töredéke annak a sok jónak, amit nem nekem köszönhet a C64-es társadalom!

Ideje hátszínre lépnem!

hatszin.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tehernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr744702485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása